جولای 31, 2019 بازدید : 1953 شناسه خبر : 9409
مجتمع آموزشی سراج میزبان دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بود

دکتر مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش و اعضای کارگروه تعیین معیارهای ارزیابی مدرسه صالح شورای عالی از مجتمع آموزشی سراج بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی؛ مجتمع فرهنگی آموزشی سراج منطقه 5 تهران میزبان دکتر مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش و اعضای کارگروه تعیین معیارهای ارزیابی مدرسه صالح شورای عالی بود.

میهمانان مجتمع با بخش‌هایی از “الگوی مدرسه سراج” آشنا شدند. در این بازدید دکتر محمد آزین مدیر مدرسه سراج و سایر مسئولین و مدیران مقاطع مختلف مجتمع، ضمن ارائه توضیحات با توجه به پرسش‌های بازدیدکنندگان، جزییات بیشتری از الگوی مدرسه را تشریح کردند.

بازدید از فضای مدرسه و محیط کشت و پرورش پرندگان و فضاهای مختلف مهارت آموزی دانش آموزان بخش دیگری از برنامه بازدید بود.


در ادامه جلسه “کارگروه تعیین معیارهای ارزیابی مدرسه صالح” با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش و اعضا، کارگروه در محل سالن جلسات مجتمع تشکیل شد و اعضای کارگروه به بحث و تحلیل پیرامون الگوها و ملاک‌های ارزیابی مدرسه تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پرداختند.


مجتمع فرهنگی آموزشی سراج ضمن سپاسگزاری از دبیر کل محترم شورای عالی آموزش و پرورش و اهتمام ایشان در جهت شکل‌گیری جلسات گفتگو و آشنایی با الگوهای آموزشی و انجام بازدیدهای حرفه‌ای از مدارس موفق و پیشرو و دستیابی به گفتمان تعالی بخش و توسعه آفرین مبانی سند تحول بنیادین، مبتنی بر آموزه‌های وحیانی و معارف اسلامی، این مسیر را سرعت‌بخش تحول در نظام آموزش و پرورش می داند.

اشتراک گذاری
ثبت دیدگاه