گل پسرای کلاس اولی بعد از آموزش نشانه اَ ؛ جشن انار را در کلاس گرفتند و مدال انار و نشانه های انار خود را دریافت کردند و در کنار هم انار دون شده میل کردند.
در این اردوی جذاب، دانش آموزان در ابتدا می بایست برای پیدا کردن ژتون صبحانه خود،با توجه به درس نقشه خوانی که در کتاب اجتماعی خوانده بودند از روی نقشه ها جای ژتون ها را پیدا می کردند. موقع ناهار نیز پس از تهیه آتش شروع به آماده کردن غذا با همکاری هم گروهی های […]
دومین نشانه ای که به بچه ها آموزش داده شد ، نشانه ب می باشد.بچه ها بعد از شنیدن داستان نشانه ب و آشنایی با این نشانه به کلماتی که دارای این نشانه هست اشاره کردند و از بین کلماتی که گفتند به بستنی نیز اشاره کردند و در کنار هم بستنی نوش جان کردند.
بعد از آموزش نشانه آ ، بچه ها تجربه ای متفاوت از آبمیوه خوردن را در کنار هم امتحان کردند.این بار بچه ها با استفاده از آبمیوه گیری دستی آب ، پرتقال و لیموها را گرفتند و سپس حاصل تلاش و دست رنج خودشون را میل کردند.
در راستای آموزش تم 4 درس فکرانه ، بچه ها با استفاده از نی و خمیر اشکال هندسی درست کردند و با مفهوم گوشه و لبه آشنا شدند.
اولین جلسه ایستگاه یادگیری برگزار شد. این ایستگاه ماهی دوبار در کلاس برگزار می شود که هر بار یکی از والدین در کلاس حاضر می شوند و کاردستی یا مهارت خاصی را به بچه ها آموزش میدهند و یا با بچه ها بازی می کنند.
در این کارگاه یکی از والدین در نقش مربی وارد کلاس می شود و مهارت خاص را به نوآموزان آموزش می دهد.
بعد از آموزش نگاره 8 درس می توانم بخوانم که درمورد آشنایی با باغ وحش و آموزش رعایت نکات ایمنی در باغ وحش بود؛ دانش آموزان تصمیم گرفتند که با آوردن عروسک های حیوانات خود و با استفاده از کارتن و چاقو یک باغ وحش کوچک در کلاس خود درست کنند. هدف از انجام این […]