فوریه 10, 2018 بازدید : 2519 شناسه خبر : 5089
جشن چهل سالگی انقلاب مبارک

در دوره و زمانه ای که استکبار جهانی سعی در تغییر نگرش نوجوانان و جوانان ایرانی دارند، یادآوری رشادت های جوانان انقلابی در آن سالها کمک می کند تا نقشه های شوم آنان بیشتر از گذشته برملا شود و البته که با نقش آفرینی والدین و مدرسه برای شناخت هر چه بهتر درخت تنومند انقلاب […]

در دوره و زمانه ای که استکبار جهانی سعی در تغییر نگرش نوجوانان و جوانان ایرانی دارند، یادآوری رشادت های جوانان انقلابی در آن سالها کمک می کند تا نقشه های شوم آنان بیشتر از گذشته برملا شود و البته که با نقش آفرینی والدین و مدرسه برای شناخت هر چه بهتر درخت تنومند انقلاب و حضور دانش آموزان در این جشن ها ثابت می کند که هرگز تیر آنها به هدف نخواهد خورد.
مجتمع آموزشی سراج همراه با همه ملت شریف ایران این روزها را جشن گرفته و خاطرات شیرین انقلاب را برای کودکان و نوجوانان به تصویر می کشد.
در این جشن که به همت و همراهی همه دانش آموزان و مربیان مجتمع برگزار شد کلاس ششمی ها با اجرای برنامه های جذاب برای دانش آموزان پایه اول و کلاس هفتمی ها هم برای دانش آموزان پیش دبستانی از این روزها برای کوچکترها خاطره سازی کردند.
کلاس نهمی ها هم که ارشد مدرسه به حساب می آیند با کمک مربیان خود برنامه های مفرح و آموزنده ای با موضوع انقلاب اسلامی برای دانش آموزان دوم تا پنجم داشتند.
در ادامه گزارش تصویری جشن انقلاب در مجتمع آموزشی سراج را مشاهده خواهید کرد:

 

اشتراک گذاری
کلمه های کلیدی
ثبت دیدگاه