فوریه 6, 2017 بازدید : 2776 شناسه خبر : 391
جشن بزرگ افتتاحیه (جشن رمضان) مجتمع فرهنگی آموزشی سراج برگزار گردید .

این مراسم شامل بخش های مختلفی بود و با هدف ایجاد روحیه نشاط میان خانواده ایرانی و ایجاد فضای گرم و موثر بین اولیا و فرزندان خود برنامه ریزی شده بود.

جشن افتتاحیه مدرسه سراج (جشن رمضان) که مصادف با ماه مبارک رمضان بود با حضور پرشور اولیا و دانش آموزان سراج در روز سه شنبه مورخ 23 تیر در محوطه اصلی مجتمع برگزار گردید . در این مراسم که شامل بخش های مختلفی بود و با هدف ایجاد روحیه نشاط میان خانواده ایرانی و ایجاد فضای گرم و موثر بین اولیا و فرزندان خود برنامه ریزی شده بود ، در آغاز این مراسم که راس ساعت 18:00 برگزار گردید به منظور ایجاد حس صمیمیت و افزایش هر چه بیشتر تعامل اعضای خانواده ها با هم برنامه هایی تهیه گردیده بود.

بدین شکل که خانواده با تلفن همراه شخصی خود یک کلیپ حداقل 2 دقیقه ای از فضای خانواده خود تهیه نمودند و برای شرکت در مسابقه بزرگ سراج این ویدیو ها را با مدرسه به اشتراک قرار دادند.

در بخش بعدی برنامه سخنرانی و کلاس های های آموزشی خانواده به منظور بیان سبک زندگی ایرانی اسلامی و اصول تعلیم و تربیت توسط جناب آقای آزین ایراد گردید ،همچنین به موازات این برنامه ، برنامه مفرح دیگری در قالب کارگاه آموزشی ویژه ی دانش آموزان به همراه مربیان خود برگزار شد که در این کارگاه بچه ها آموزش دیدند “چگونه با وسایل دور ریختنی ، وسایلی را ایجاد کنند تا قابل استفاده باشد”

در بخش بعدی برنامه ،جشن بزرگی ترتیب داده شده بود که با حضور بالایی از خانواده ها همراه بود و در پایان با نزدیک شدن به وقت اذان مغرب ، نماز مغرب به امامت حضرت حجت السلام زارعی و حضور خانواده ها برگزار گردید و در پایان با صرف افطار و شام به پایان رسید.

اشتراک گذاری
ثبت دیدگاه