ژانویه 20, 2018 بازدید : 3059 شناسه خبر : 4466
اردوی خرید

دو سه هفته مونده بود به اردو که از بچه ها خواستیم تو جدول های مشخصی مواد خوردنی و مصرفی خونه ها شون رو طی یک هفته اندازه گیری کنند و ببینن تا آخر هفته چقدرش باقی می مونه. یک هفته مونده بود به اردو که خانواده ها رو هم در جریان اردو و هدف […]

دو سه هفته مونده بود به اردو که از بچه ها خواستیم تو جدول های مشخصی مواد خوردنی و مصرفی خونه ها شون رو طی یک هفته اندازه گیری کنند و ببینن تا آخر هفته چقدرش باقی می مونه.

یک هفته مونده بود به اردو که خانواده ها رو هم در جریان اردو و هدف هاش قرار دادیم و بنا شد که تو این هفته بچه ها همراه خانواده هر خریدی دارند انجام بدهند و بچه ها بطور خود کار ثبت کنند چه خریدند و چقدر مصرف شد هم از نظر هزینه و هم از نظر مقدار مصرف مواد.

هفته ای که قرار شد شنبه اش بریم اردو هفته ای بود که بچه ها باید تمام مواد مورد نیاز خانواده که می شد با هزینه ای تقریبا 30 هزارتومان خریداری کرد رو خریداری کنند چرا که می دونستند خرید اون مواد به عهده ی اون هاست و اگر تهیه نشود خانواده اون هفته رو با فقدان اون مواد باید سر کند؛ برای همین هم همه با یه لیست بلند بالا که بر آورد هزینه اش توسط خود بچه ها بود به همراه 50 هزار تومان آماده ی اردو شدند.

بچه ها باید می توانستند با مدیریت پول هاشون حتما 20 هزار تومان باقی مانده داشته باشند ؛ مسیر هم ابتدا از مغازه های داخل محله شروع شد و بچه ها رفتند تا فقط قیمت ها رو بگیرند و تخمین های خودشون رو محک بزنند و بعدا با قیمت های میدون مقایسه کنند؛ کار قیمت گیری که تموم شد راه افتادیم به سمت میدون که تو مسیر یکم هم تو پارک بازی کردیم و بعد رسیدیم به میدون تربار که مرد های کوچک رفتند و برای خانواده هاشون وسایل مورد نیاز رو تهیه کردند و الحق هم که خوب از پس تهیه کالای مناسب و باقی ماندن پول بر آمدند. ( خیلی هم پا روی نفسشون گذاشتند که برای خودشون چیزی نخرند و فقط با اون پول ها کالای مورد نیاز خانه رو تهیه کنند 🙂 )

اشتراک گذاری
ثبت دیدگاه